HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

Rövid blues a szemüveges fiúról

2010.11.25. 16:02 Professor Pizka

A kedvenc könyvem a madárhatározó

Reménytelen eset

Asimovot olvasok

Reménytelen eset

Focizni nem tudok

Reménytelen eset

Viszont latinul igen

Reménytelen eset

Bicajversenyt nézek

Reménytelen eset

Nincs ipodom

Reménytelen eset

De van másfajta lejátszóm

Reménytelen eset

Rajta Richard Strauss

Reménytelen eset

Előfizetek az Élet és Tudományra

Reménytelen eset

Anyuka kedvence vagyok

Reménytelen eset

Ha újraindítanak

Ugyanilyen leszek

Reménytelen Reset

1 komment

Címkék: költészet

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr242472798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iustizmord 2010.12.04. 13:36:45

1. Steiner hadnagy nem német volt, vagy zsidó,
Román szökevényből lett magyar nyomozó.
Vízilabdás volt a bukaersti Dinamóban,
Átjött ide és munkát kapott a Markóban.

2. Volt a másodikon egy pompás elit-zárda,
Megbotlott elvtársak voltak idezárva,
Steiner kedvelt engem és közéjük rakott,
Én takarítottam az akváriumot.

3. Doktor Kanna Tihamér egyre hajtogatta,
A régi elvtársak segítenek rajta,
Enyhítő körülmény, hogy húsz éve párttag,
Másokat ennyiért még meg sem dorgáltak.

4. Aprót, de hibázott, ő nem is tagadta,
A felvételi tételeket a Jogtudományi Karra,
Jó pénzért eladta, de csak hibát vétett ő,
Ám aki kabátot lop, az már bűnöző.

5. Én ott élek, hol mindenkit megtörnek,
Ahol mindenkit szabályok kötnek,
Ahol csak ütnek, vagy löknek vagy köpnek,
Ha mázlid van, felkötnek.

6. Sok nagykutya között hallgattam okosan,
Ágyam volt, nem priccsem, könyveket olvastam.
Tévét néztem este, és nem vert meg senki,
A hadnagy védence! - tudta ezt mindenki.

7. Hiába van párnád, megtörsz a börtönben,
Félévet bírtam ki az előzetesben,
A szennyes ruha közé bújva megszöktem,
A jó zsarutól még el sem köszöntem.
süti beállítások módosítása