HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

Egyórányi oxigén

2011.04.25. 20:59 Professor Pizka

 Amikor a Kurszk tengeralattjáró orrába, egy vízbiztos rekeszben lenn maradtak a tengerészek és tudták, hogy a tányérsapkás, vodkától vöröslő arcú admirálisoknak semmiféle eszköze nincsen arra, hogy felhozzák őket, de ha lenne is addig tökölnnke, amíg ők ott lenn megfulladnak, elkezdtek naplót, utolsó üzeneteket írni és figyelni, hogy hány per még az oxigén. Nem tudom mit gondoltak olyankor. 

Nem tudom mire gondolt az az öreg, akinek komplett sorozat pengője van elrakva, akinek biztos ami biztos vannak még a szekrényben M. Kir. okmányai. 

Magyar Köztársaság feliratú okmányaim pár évig még érvényesek. Biztos ami biztos, nem fogom leadni őket. Addig meg majd számolom a napokat, amíg még jók. Én csak aztán lépek át a szép új világba. 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr132854966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noirp 2011.06.17. 11:53:44

2011 szept. 7-én lejár a köztársaságos személyim.
Anno 2001 szept 7.-én a tököm se gondolta volna, hogy. Illés Zolin, Gordos Dénesen és a haldokló FKgP-n röhögtünk (plusz még a WTC is állt, bár ez nem tartozik ide)
Majd mielőtt le kell adni, bescannelem, legyen majd mit mutogatni az esetleg eljövendő konzulátusba/ istencsászárságba születő kölkeknek: ne, történelem, ilyen is volt.
Legfeljebb följelentenek két nyalókáért. Aztán utcát neveznek el róluk.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.06.17. 20:30:49

Ne nyávogjatok; Rómában is a köztársaság után jött a császárság.

És a diktátort ők is szabadon választották - igaz, általában csak fél évre...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.06.18. 08:23:05

@noirp: Miről maradtam le, ezek szt nekem sose lesz köztársaságos személyim, mert még mindig a népközt.-os van meg, 2012-ben jár le. :-) Az mekkora relikvia. Az első személyim! Szoci címerrel.

@tiboru: Na jó, de csak vészhelyzetben választottak dictatort :-) (A köztársaság időszakában.) Császárt meg a pretoriánus gárda, vagy a hadsereg, ha éppen olyanjuk volt ... Aztán ki is nyiffanthatták ugyanők. Mondom ezt mindenféle áthallás szándéka nélkül, persze.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.07.09. 21:31:08

@Gloria Mundi: Én már a harmadik köztársaságosnál járok, 1999-ben kezdtem (garanciális csere, nem vesztettem el egyet sem!)...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.07.11. 08:32:14

@Gloria Mundi:

A magyar hadsereg a saját tökét is képtelen megvakarni; szerintem egy éjszakai portást sem tudnának megválasztani, nemhogy egy császárt.

Ami pedig a TEK-et, izé, a pretoriánus gárdát illeti, nekik már van egy megkérdőjelezhetetlen spirituális vezetőjük, másikra meg abszolút nincs igény.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.07.11. 11:34:00

@tiboru: A kérdés csak az, hogy a vezető vagy a gárda lesz-e hosszabb életű ...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.07.14. 00:47:18

@Gloria Mundi:

Szerintem a gárda a vezető sorsában osztozik.

Majd.
süti beállítások módosítása