HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

Goldenblog 2011

2011.08.08. 10:31 Professor Pizka

Kedves olvasóim, újra indul a Bundás, a keverék kutya a trimmelt uszkárok szépségversenyén. Vagyis neveztem a blogomat a Goldenblogra. Szavazzatok rám.

Egyúttal kérek mindenkit, aki rám szavaz, lájkolja a blogot itt oldalt a facebook lájkoló berendezés segítségével.

A baszd meg medve az ásódat filozófia lelkes művelőjeként feltárok néhány érvet, amely a blogomra szavazás ellen szól:

- Nem vagyok árva, jómódú (mondhatnám: polgári, de ez ugye Magyarországon mást jelent) családból származom, így nem tudok szívfacsaró sztorikat előadni a nyomoromról.

- Szeretek ugyan főzni, de ezt konzervatív módon a feldarabolt hozzávalók lábosba rakásával és felmelegítésével teszem. Nincsenek óriási élményeim köszmétés kecsegékről és pirospozsgás pitékről.

- Hímnemű vagyok, pocakomban nem növekszik pocaklakó, vagy nem nevelek parazitát, ízlés szerint.

- Mindenféle autót szeretek, nincs kedvenc márkám.

- Semmilyen kütyübe nem vagyok belebuzulva.

- A már említett premisszák miatt nem tudok ún. pinablogot csinálni, vagyis nem küzdök semminek a megmentéséért, nincsenek kóbor, lesoványodott, de megmentett és befogadott muskátlik az erkélyen. Erkély sincs. Vérgazdag férjem vagy lúzer pasim által vásárolt tanya sincsen, ahol lesántult nutriáknak tartanék lelkiségi tréninget.

- Nem akarom megreformálni Budapest tömegközlekedését.

- Nem hallgattam, nem láttam, nem voltam abban a diszkóban.

- Az ezotéria baromság.

- Mindegy, melyik csapat nyer.

- Akkor írok politikai témájút, ha mondani akarok valamit. Az a puszta tény, hogy ezek hülyék, nem sarkall írásra. Ráadásul ezt rendszerint egy nap késéssel teszem.

- Lusta vagyok blogot írni, így csak akkor írok, ha kedvem van.

 

UPDATE: szavazni úgy kell, hogy itt jobbra van a szavazó gomb. Annak megnyomása után bejön a Goldenblog oldala, ott mindenféle kategóriák vannak, a legalsó az egyéb kategória, ott van ez a blog. Az R betűnél kell keresni. Ha valaki véletlenül másra szavaz, baj van, mert egy facebook account = egy szavazat. Facebook account nélkül nem lehet szavazni.

 

Na, többek között ezért nem kéne rám szavazni. Azért én mégis mindenkit arra kérek, hogy tegye.

12 komment

Címkék: goldenblog 2011

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr533133500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.08.08. 10:44:34

Hol és hogyan lehet szavazni? (biztos szégyen, hogy nem vagyok képben, de hát mindenki kezdő egyszer)

noirp 2011.08.08. 12:11:20

nekem meg nincs fácsém, de azért leszavazok. hö

escargot 2011.08.08. 13:30:40

Bundás, a keverék kutya évekkel ezelőtt elhagyott minket, ennek ellenére a szavazat ment.

Más: egy Móricz Zsigmond novellát olvasva (Vidéki hírek) múlt héten sokat gondoltam - így, ismeretlenül is - a Profra. Érdemes belenézni, gondolatébresztő. (In: Az újságíró - Magyar írók novellái, de valószínűleg fent van neten is.)

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.08.08. 13:55:30

Beleolvastam. Zsiga bátyám nem volt az a sodró lendületű szerző :-)

escargot 2011.08.08. 14:27:58

@Professor Pizka: Ráérünk, nemdebár? :)
Van az írásban egy érzelmes szláv zománcgyáros, arról asszociáltam, bár ő pont hogy dandysen öltözködik a fekete kun kisvárosban, és nem kék meg sötétbarna gyerekpólókban tolja.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.08.08. 14:33:41

@escargot: meg én nem is vagyok érzelmes. a többi stimmel :-)

escargot 2011.08.08. 14:39:49

@Professor Pizka: Na jó, nem úgy lányregényesen-buzisan, de a novella egyszerű kunjaihoz képest... Pl. - spoiler alert - a helyi újságíró azzal fúrja meg a gyáros esküvőjét a gazda lányával, hogy egy cikkben megszellőzteti, színitársulat alapításához járulna hozzá a városban.

escargot 2011.08.08. 14:52:36

@Professor Pizka: Grat! :) (Engem kicsit mellbevágott, hogy a sok 5-10 oldalas írás között megtámadtak egy 105 oldalassal, de megérte a befektetést. Bár lehet, hogy csak én vagyok szétesve mostanában, azért dobott fel ennyire szellemileg...)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.08.08. 22:56:48

Kurvára sajnálom, hogy ezek a GB-köcsögök a Konteót is átsorolták az Egyéb kategóriába (noha a Kult-szórakozáshoz neveztem), így nem szavazhattam a bíbor lovacskára.

Pedig állandó olvasója vagyok, bassza meg...

HerbSpaak 2011.08.11. 08:33:50

Jelentem szavaztam ! :)

Mindenki teljesítse kötelességét !

Herb
süti beállítások módosítása