HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

Totanak rohama volt, remelhetoleg mar jobban van

2007.12.10. 23:47 Professor Pizka

Tota W. Arpadon urra lett a csegevarisztikus tomket szindroma. Ez vegulis nem baj, mert eleg jol ir, hogy meg igy is szorakoztato legyen, de az mar aggaszto, hogy ugy tunik, komolyan gondolja amit irt.
A muvet az Uj Zenei Ujsag ecetben savanyitott kritikusa igy jellemezne: "unalomig ismert tema, fantaziatlan, sematikus feldolgozasa, a kortars kiabrandulas elkeserito peldaja"
En ennyire nem vagyok kritikus, de alapvetoen egyetertenek a kritikussal. Az unalomig ismert tema a "fizessenek a gazdagok" .
Tota elmegy par erdekes magyar nepszokas mellett. Az adorendszerunk jelenleg nem sokat tesz azert, hogy kornyezetkimelobbek legyenek a kocsik. Azonkivul az autokon mar most olyan kozterhek vannak, amelyek elerik a nyugati szinvonalat. Ez nem volna olyan nagy baj, csak eppen nyugaton kovetik az emisszios normakat, meg ilyen uri ficsursagokat.
Meg mondjuk a benzin "utado" nevu reszet az  utakra koltik. A problema nem ott van, hogy nem szednek eleg adot. Mert nekem nagyonis ugy tunik szednek. Csak eppen nem arra koltik amire kellene. Mert nekem ugy tunik, hogy a fukszosmercis szubkultura mellett van jocskan a ketszazezer km-mel vett Golf/Astra fajtabol is, amelyek beszednek 8-10 litert ugyanugy, mint egy 320CDI E-Klasse...
Persze, tudom en, hogy a gazdagokba lehet leglatvanyosabban belekotve, es egyetertek azzal, hogy a csatahajo adozzon tobbet mint a motorcsonak. Csak ne higyjuk mar el, hogy a csatahajo merci meg BMW okozza a kornyezetszennyezest egyedul!
Meg talan azt se artan figyelembe venni, hogy ha van egy millios autoallomany, akkor nem az a legfontosabb, hogy a top 3% (10%... whatever) mennyit fogyaszt, vagy eppen mennyi adot fizet. Fizessen persze aranyosan tobbet, az osszes autogyar kotelezoen publikalja ugyebar kibocsatasi erteket. De aztan azzal kene foglalkozni, hogy negy diak, akiknek kevesebb mint felebe kerul a jegy, mint a teljes ar, miert ul kocsiba es megy Nyiregyhazarol Pestre...
De igaz, ennel sokkal konnyebb azt mondani, hogy fizessenek a gazdagok. A baj az, hogy ez amolyan torgyanos-csurkapistas vonal, ennel azert Totanak szellemileg frissebbnek kellene lennie.
Esetleg megnezni, hogy hany forintot kell azert brutto megkeresni, hogy egy forintot netto autora kolthessen. Meglepo szamok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr86259874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása