HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

End

2012.02.04. 18:12 Professor Pizka

Kedves mindenki, a ráérünk blog elköltözik. Ez is megmarad itt, de új bejegyzések a másik helyen lesznek már csak. Itt: raerunk.blogrepublik.eu

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr274066144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2012.02.04. 21:24:50

mondom működik tovább a másik helyen :DDD

pappito · http://pappito.com 2012.02.05. 04:54:34

amúgy a magyar bloggerek miért vannak beoltva a működő megoldások ellen?
azt értem, hogy a bloghuról elköltözik valaki (sőt) de akkor miért nem választ olyan helyet amelyikről tudjuk előre, hgoy működni fog (blogspot, wp mondjuk) vagy miért nem csinál sajátot?

csendes, bár lelkes olvasóként most se rss, se semmi, visont nyertem egy újabb felesleges regisztrációt (ráadásul egy wp szájtra)

sajnálom

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2012.02.05. 09:28:11

@Professor Pizka: Ház ez az! :-P

Persze, csak én nem szeretem a változásokat (minden változás egyben lehetőség;-).

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2012.02.05. 10:36:26

@pappito: ebből most egy mukkot sem értettem, informatikai analfabéta-e vagyok? Egyébként én meg neked vagyok csendes, bár lelkes olvasód. Na mindegy, húzzunk mint a vadliba V-alakban dél felé...

pappito · http://pappito.com 2012.02.05. 12:45:47

csak arra bátorkodtam célozgatni, hogy ingyenes blogszolgáltatóból is van működő, meg lehet egyszerűen bérelni hosztot és feltenni egy blogmotort (ez a legrugalmasabb amúgy, de ez nyilván némi hosting fee-t jelent)

és akkor nem kell valaminek kiforrnia magát, hanem a drága olvasó kapná a tartalmat, mert a szerző nem a költözködéssel foglalkozna, a célállomás meg nem azzal, hogy vajon megszületik-e és ha igen, akkor mi lesz belőle.

amúgy meg legalább egy rss feed az alapvetés szok lenni, az még a bloghun is van

Madarsky 2012.02.06. 08:13:08

@pappito: ha jól látom, akkor pont az a változat van, hogy a blogger csinál magának egy saját blog szájtot. RSS-t szerintem tud a blogmotor, legalábbis a kezdőoldal alján van RSS link, csak lehet hogy nincs még szétszedve külön blog-oldalakra, nem tudom. Legalábbis tiboru azt írta hogy még hegesztés alatt van az oldal.

Prof, nekem mindegy hol bloggolsz, úgyis csak a favoritszra kattintok ^^

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.06. 12:59:59

Hiányozni fog, kedves Professzorom, de fácsén mindenképp követem majd az eseményeket!

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2012.02.06. 13:01:07

@LadyCarambole: nyet sajnálkozás, követés a másik helyre!

Leon Cor Leoni 2012.02.10. 16:52:35

Nos, utólag meggondolva inkább ide kellett volna írnom, szóval:
Kimaradt az új oldalról az ezelőtti két poszt (Hatóság, Malév sztori), ezek nem kerülnek át?
süti beállítások módosítása