Egyezzunk meg mert a megegyezes jo, a megegyezes szep, a megegyezes felnottesen, europai ertelemben veve polgarosultan jo dolog. Sokkal szebb, mint peldaul a mutyizas, amely ugyanaz mint a megegyezes, csak nincs rola szamla. Vagy nyugta. Vagy Vagta, ha mar a mutyizasnal tartunk.
Szoval egyezzunk meg abban, hogy a kassza- es bizonylati fegyelmet kiterjesztjuk a kozponti koltsegvetesre. Es akkor majd a farkas, a barany es mas allatok is egyutt lakkoznak. A regi, oldoszeres fajtabol, mert az jobban ut.
Feheritsuk ki a gazdasagot. jo. Lassunk tehat hozza. Ime a pelda:
Van egy langossutesbol, sorvizezesbol es szalkas sugerek fogaskent arusitasabol, nyugtaadasi kotelezettseg elmulasztasabol es mas szolid, poligari tevekenysegekbol elo vallalkozo a balatonnal, nevezzuk ot gipsz jakabnak. Szuksege van haromfazisu aramra.
Ehhez megrendel egy SZKSZ-UM-K5D89 mintaju szovjet harcteri generatorallomast, amelynek a motorja (TGU-89-G67-Usz) azonban nem EU konform, ezert kicsereli egy tizenket hengers MAN markaju motorra, amelyet azonban egy spanyol cegtol lizingel a piaci ar triplajaert. Ezutan a kabelt korbevezeti a Balatonon, ket trafoallomas kozbeiktatasaval az ellenallasbol adodo vesztesegeket csokkentendo.
Ja nem, bocsanat. A langossuto az kihiv egy villanyszerelot, kicsit veszekszik az elektromos muvekkel, majd behuzza az ipari aramot a leheto legolcsobban. Meg egy nyamvadt viaduktot vagy alagutat sem rittyent hozza. Kepzeljek el, igy is lehet.
Szoval egyezzunk meg abban, hogy elobb foltozzak be a zsak aljat, vagy vigyazzanak jobban a kasszakulcsra.
Egy viaduktbol, ket alagutbol es egy keves kotberbol gyonyoruen megvan az adocsokkentes.
Megegyeztunk?