HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

Esti Huntigton áldozat

2010.05.07. 20:36 Professor Pizka

Szemjúel Pé hogy megmondta.

Az "erópaunió" a szemünk láttára bizonyítja be, hogy szép történelmi blöff, amely jelen formájában nem folytatható.

Az aktuális amerikai üzletifilozófia-divat a karcsúsítás-hatékonyítás után már pár éve a kultúrabubusok képzésében tobzódik. Ez arra a be nem vallott (és eddig figyelmen kívül hagyott) igazságra épül, hogy ha egy cégnek húsz szerelő alkalmazottja van, akkor szerelőműhelyt célszerű üzemeltetni, míg ha húsz kurva alkalmazottja van, akkor kuplerájt. A kurvákat nehéz rávenni arra, hogy többezer éve ugyanúgy működő üzletüket ablakmosással és olajcserével egészítsék ki, és hasonlóan az autószervizbe sem azért jár az ember, hogy szexuális élmények érjék. (leszámítva a magyar márkaszervizeket)

Mégis, nagyon sok cég próbálkozott meg világszerte azzal, hogy olyasvalamit csináljon, amihez alapvetően nem ért. Autógyárak akartak a nevükkel ellátott parfümöket és parfümériák nyakkendőket a piacra dobni. A vége az lett, hogy a bran igazán már se parfümnek, se nyakkendőnek nem volt elsőrangú. Persze aztán jöttek a puristák, akik a kocsmából képesek voltak kiszervezni az italmérést, de aztán megszületett a varázsszó: a kultúra.

Ez az irányzat újra véggigondolja, hogy mit tud tenni az autószerelőműhely a vevőért és ezekre a tevékenységekre koncentrál. Ami nem "core competency" azt meg kiszervezi. Az amerikai rendszeres és tudományos üzleti managemet oktatásban így immáron hatszázadik alkalommal feltalálták a fiúk a meleg vizet.

Mi köze ennek Huntigton apánkhoz?

nem sok minden.

Az Európai Unióhoz annál több. Európaországról tudjuk, hogy nem működhet. Caesar, Nagy Károly, Napóleon nem tudta megcsinálni, Barroso sem fogja. Marad hát a legalább egyes területeken való összefogás, integráció. Ez jó is lenne, de megint olyanokat akarunk egy karámba terelni, akik maguktól egy országban sem szívesen laknak.

Szerelőket akarunk kurválkodásra és kurvákat autószerelésre kényszeríteni. A mediterráneumot az immár vagy kétezer éve tartó folyamatos hanyatlásból rendes protestáns fegyelemmel működő német vircsafttá alakítani. Nem fog sikerülni. Samu bácsi igazad volt. Már nem csak Fukuyama jön neked egy sörrel.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr711982564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medve11 2010.05.08. 21:07:55

;) véleményünk megegyezik

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.05.28. 21:51:25

Remélem, nem lesz igazad. De ki tudja, volt már elég baj, még lesz is. :(
süti beállítások módosítása