HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

Ím eljövendett

2011.11.30. 15:31 Professor Pizka

... a pillanat, amikor mint egyszeri gimnazista a kollégium előtti bokrok között, a kereszténydemokraták eleinte félve majd egyre óvatosabban a lány bugyijába nyúltak. Nota bene, akkorra a lánynak semmi kifogása nem volt a dolog ellen, nem mondható el azon bugyik tulajdonosairól, akiket most a KDNP óhajt szőrös mancsa minden örömében részesíteni.

A konzervatív, kereszténykedő pártoknak, a művelt nyugaton, ahová politikai elitünket leszámítva mi is tartozunk, van pár közös tulajdonsága. Először is kell néhány ájtatos manó, mérsékelten hihető vallásos meggyőződéssel és a homlokukra írt "Én hatszor szerényebb keresztény vagyok, mint te" jelmondatokkal.

Aztán, ahogy ez a nagy George Carlin is kifejtette, kell az is, hogy valami gyilkos agresszív, lehetőleg fegyveres dolgot propagáljanak. Például az ész nélküli vadászatot, ugye.

Végül de nem utolsó sorban szexbotrány kell. Általában a főkeresztény szenátor szokott valami egészen látványosan riherongy kurvával lebukni, valami nagyon buta külsejű titkárnőt dugni, illetve hát (forduljanak el, és csóválják fejüket rosszalló arckifejezéssel) megbuzdulni.

Itt a magyar politikum még nem tart, éretlen demokrácia vagyunk.

Nade, kaján vigyorral vártam azt a pillanatot, amikor Orbán Viktor figyelme annyira lankad (hiszen mai hír, hogy IMF, Kínaiak, eu csúcs stb) amikor valamelyik kereszténydemokrata előrántja a kalapból az abortusz-kártyát.

Aki itt most pro life vagy pro chocie eszmefuttatást vár, csalódni fog. NEm óhajtok állást foglalni, noha van véleményem. Ugyanakkor azt gondolom, hogy ebben a kérdésben férfiembernek véleménye van, a nőszemélynek meg döntése. Picsába. Mégiscsak állást foglaltam.

De nem ez a lényeg. Hanem hogy feltéve, hogy az évi kb negyvenvalahányezer abortusz nem minden évben ugyanaz a negyvenvalahány ezer nő, hanem vagy harmincezer olyan akinek nem volt az utóbbi négy évben, az 120.000 nő, aki ilyen vagy amolyan okból abortusz mellett dönt. Ez egy megyeszékhelynyi ember. A számtanpélda kedvéért mind bír választójoggal. Egy megyeszékhelyen kb a pógárok 70%-a jogosult szavazni, az 94.000.- ember. Ebből dühösebb választásokon elmegy 70%, az kb 72.000 ember. Ennek a fele elegendő ahhoz, hogy ott egy párt abszolút többséget szerezzen. Az 36.000 ember. Tehát ha csak a nőket vesszük, akkor ez bő három elbukott megyeszékhelynyi szavazat. És akkor még nem ment szavazni a férfi akinek a nyakába szakadt egy gyerektartás, a kedves mama, akinek a kis hercegnőjéből lányanyát csináltak, satöbbi.

Talán a rögtönzött kis számításból látszik, miért nem olyan jó ötlet kis hazánkban ezt bolygatni.

Még egy jó kis pedobotrány és 2014-től Thürmer is képviselő lesz...

 

 

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr833426179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.30. 15:43:48

Mondjuk hogy Sáringert és Pálffyt hogy nem kaparták el időben, azt én nem értem.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.11.30. 15:56:27

Én személy szerint ellene vagyok az abortusznak, akárcsak a legtöbb ember aki nem rajong a trancsírozós horrorfilmekért. Amit keresztényéknél nem értek, az az, hogy hogyan lehetnek egyszerre abortusz-, fogamzásgátlás-, óvszer-, szexuális felvilágosítás- és buzulásellenesek? Illetve az érvelésük az világos (a fütyi és a punci nem huncutkodásra való, every sperm is sacred, stb...), csak az nem, hogy akkor miért nem az osztódással szaporodó zöld szemes ostorosokat próbálják inkább térítgetni?

Caddy 2011.11.30. 16:15:41

Jajj férfiemberek véleménye, nőknek döntése, jól beszél a prof.
Csak amíg a fogamzásgátlót is én veszem saját pénzemből aranyáron, és nem nyújtom be a számlát, sem embernek, sem államnak, sem Tb-nek, sem senkinek, addig döntök én.
(halkan csak, ha lenne támogatás, meg ingyen osztogatás,talán.... de csak talán)

@altoid: szerintem ezt nem lehet így lecsupaszítva nézni, hogy ellene, vagy mellette, sokkal összetettebb.

Caddy 2011.11.30. 16:21:53

Upsz, sajnos tudom a jelenlegi árakat is.
Védőnéni, aki kitölti a papírt, hogy próbált meggyőzni de nem, ötezer, addigra volt két nőgyógyászati látogatás tízezer. A beavatkozás az harmincezer, és akkor ezek csak a pusztán ocsmány anyagi veszteségek ugye.

De ellenpéldát is mondok. Harmadik nem tervezett, akik azt mondták hogy ennyiért nem,köszönjük. A jelen rendszerben a harmadik sokkal több juttatás, mondhatni kirántotta őket.Köszönik jól vannak a nem tervezett jövőre lesz három éves.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.11.30. 16:22:39

Azt, hogy ellene vagyok, nem úgy értem, hogy tilcsákbe, hanem hogy lehetőleg ez csak végső megoldás legyen, és inkább favorizáljuk a megelőzést. Az abortusz ugyanis egy elég szörnyű dolog, jobb elkerülni. Szerintem az sem egy egészséges hozzáállás, hogy "na bumm, ha teherbe esek, majd elvetetem".

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.11.30. 16:39:27

Egyébként szerintem megesett leányanyák esetében az örökbeadás sem eleve elvetendő opció (különösen annak fényében, hogy mennyi meddő pár van). Azért nem minden hülyeség, amit a konzervatívok mondanak, csak kéne már olyan is, hogy az elvakult dogmatikát (liberális oldalon is) felváltja a józan mérlegelés és kompromisszumkeresés. És akkor a bilibe lógott a kacsóm...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2011.11.30. 16:57:24

Sztem olyan ember nincs, aki normális, és szeretné az abortuszt, önmagáért. De az nem kóser, h kívülálló mondja meg, mi legyen.

Az örökbefogadás: igen, lehet megoldás, csak nem így kéne csinálni, ahogy ma van. Amúgy meg elszakadni egy gyerektől, akit kihordtál, hát, az se semmi sztem.

Könnyű mondani, h felelősségteljesen szexeljen mindenki, de tényleg nincs 100%-os módszer, az önmegtartóztatást kivéve :-)

escargot 2011.11.30. 16:58:27

@altoid: Nagy vonalakban igazad van. Csak sajnos a "na bumm" mentalitást kevésbé a vadliberálisok, mint a mezei ostobák képviselik (vagy teljesen hülyék az egész védekezés-kérdéshez, lásd a Durex friss HIV-kutatásának eredményeit), az örökbefogadást pedig a jogi és intézményi környezet nehezíti meg hihetetlen és érthetetlen mértékben.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.30. 17:56:46

@altoid:

Az a baj az örökbefogadással, hogy a potenciális örökbefogadók többnyire egy év alatti, kék szemű, szőke kis tündibündit szeretnének. A lelenc meg tele van idősebb, fekete hajú és szemű kis tündibündikkel.

noirp 2011.11.30. 18:04:49

...már amikor a nőnek tényleg döntése van. Ha egyáltalán.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.11.30. 18:07:56

@escargot: Bizony ezért lenne jó, ha a vadliberálisok és a vadkonzervatívok leülnének, és ahelyett, hogy egymás anyjának erkölcseit firtatnák, kidolgoznának egy olyan oktatási modellt, ami a mezei ostobáknak is egyszerűen és érthetően megtanítja hogyan kell védekezni. Valamint nyilván az örökbefogadást is meg lehetne úgy szervezni, hogy ne a deklarált céllal pont ellentétesen működjön. Az tény, hogy a párbeszéd hiánya legfőképp a mellverő keresztények (és főleg a katolikus egyház) bűne, akik inkább hagynák az afrikaiakat AIDS-ben megdögleni, csak ne kelljen beismerni, hogy az "önmegtartóztatás" nem reális alternatíva.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.30. 18:08:43

Szóljak Vérnyúlnak, hogy jöjjön?

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.30. 18:12:04

@altoid:

Én mondjuk nem vagyok vadliberális, de ha sor kerül egy ilyen párbeszédre, akkor kéretik nálamnál türelmesebb embert küldeni.Én képtelen lennék ezzekkel a KDNP-s faszszopókkal kulturáltan beszélgetni.

noirp 2011.11.30. 19:06:29

@El Topo (Sgt. Elias): Idetalál szerintem...

@altoid: Homlokon tudnálak csókolni, mert tőlem ennyi idealizmus (már) nem telik. Holott lehet, h neked van igazad és egyszer csak le tudjuk ültetni tárgyalni a jóelvtársakat a mellüket verő keresztekkel. Nem tudom.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.11.30. 19:24:49

@El Topo (Sgt. Elias): @noirp: Én azt mondom, hogy a keresztény-konzik is tudnának értelmes dolgokat mondani a fiatalságnak. Például azt, hogy miért is jó dolog a család, hogy az "erkölcs" mint fogalom nem feltétlenül ciki, és hogy miért nem VV Szandika és VV Alekosz az ideális példakép. Ja, és hogy a szex bizonyos kor alatt és körülmények között nem biztos, hogy teljesen belefér az "ártalmatlan rekreációs tevékenység" kategóriába. Szerintem most az van, hogy egyik oldal sem mer úgy istenigazából belecsapni a lecsóba: a jobberek a "fúj, piszkos, köpödki!" típusú alapállásból, a libsik meg a "písz, mon, csinálj amit akarsz" felkiáltássan szarnak az egész problémakörre. A leginkább érintett tinik meg szarnak mindkettőre és pornófilmekből valamint a kurucinfóból tájékozódnak.

escargot 2011.11.30. 19:40:28

@altoid: Nyilván mindenki tudna értelmes dolgokat mondani. A legjobb az lenne, ha mindenki mondana is, az egyszeri kölök meg összeállítaná a saját világképét, amelybe konzervatív, liberális, szocdem és mindenféle gondolatok beleférhetnének. De egyrészt nemigen mondanak (vagy hülyeségeket, vagy csak a saját köreiknek), másrészt nemigen hallgatják meg őket. Hirtelen enm jut eszembe olyan intézmény vagy bármilyen keret, ahol a fiataloknak át lehetne adni az okosságot. A családok kissé diszfunkcionálisak e téren, az oktatási intézményekről ne beszéljünk, a média meg - nos, talán az részben erre való lenne, ha a gazdasági érdekekkel ki lehetne békíteni a nevelési igényt, meg valaki legitim módon irányt tudna ennek szabni.

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.11.30. 19:49:30

@escargot: Na ja, nem könnyű. De az a pótcselekvés ami most folyik helyette, pontosan tudjuk, hova vezet. Persze ez túlmutat a konkrét kérdésen, nagyjából mindennel ez van:

1. van egy bonyolult, összetett, nehezen kezelhető probléma
2. keresünk rá könnyű, gyors, és fájdalommentes megoldást
3. rájövünk, hogy ilyen nincs, ekkor két verzió lehetséges:
a. széttesszük a kezünket (úgy se lehet megoldani) és beleszarunk az egészbe
b. a másikat hibáztatjuk, hogy aszongya "én tudnám a választ, csak az a rohadék komcsizsidónáci nem hagyja"

Pedig ha eljutnánk oda, hogy van egy problémánk, amit nem könnyű kezelni, de muszáj, és mindenkit érint, tehát mindenkinek kell hogy legyen beleszólása (igen, a szerintünk hülyéknek is), szerintem meg tudnánk lepni magunkat és egymást.

escargot 2011.11.30. 20:04:37

@altoid: Már önmagában azzal meglepnénk magunkat, ha eljutnánk ide. Megengedő leszek: bármely tetszőleges témában. A demokrácia épp erről szólna, ha jól csinálnánk: bevon(ód)ás, kompromisszumkeresés, haladás. Ebből most nagyjából három hibádzik, látjuk is az eredményét.
A kiút? Szeretnék hinni abban, hogy felnő egy normális generáció, amelyet már nem terhel sok rossz beidegződés, és jó irányba állítja a dolgainkat. Sejtszerű előfordulásokat tapasztalok, meg szeretném azt hinni, hogy a magam szerény módján én is hozzájárulok ehhez, és bízom abban, hogy talán az unokáim már egy jó világban fognak élni.

paranoid T.R. marcipan 2011.11.30. 21:00:09

és ha most elmesélném, h azt a kibaszott alkoholistát majdnem elcsaptam, mert betántorgott a kocsim elé..

de nem olvastátok el figyelmesen, két dolog van abban ott. 1. a nőket szülésre kényszerítjük. 2. az apákat meg arra, h szeretetben-tisztességben éljenek családi életet.

a parlamentünk gyönyőrű, de én fogom felgyújtani, ha ezt engedik.

Caddy 2011.11.30. 21:09:48

Idealisták vagytok. :D:D:D
ez egy ilyen nagyon szép világ amit itt lefestettetek, csak nekem sorba kell állnom a csekkekkel holnap, és arra is pont nagy ívben szarik mindenki. :D

Caddy 2011.11.30. 21:13:52

@paranoid T.R. marcipan: mondjuk ez a két pont úgy önmagában nem is olyan nagy hülyeség ha belegondolunk.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.30. 21:30:37

@Caddy:

Mi? Az hogy kit erre, kit meg arra kényszerítünk? Az nem hülyeség?

Caddy 2011.11.30. 21:35:14

@El Topo (Sgt. Elias): nyilván a kényszerítést levéve. Természetesen a kényszerítés nem szép dolog, de gondolj csak bele, mennyi mindent csinálsz egész életedben csak azért mert kényszerítenek, vagy kényszerülsz. Hm.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.30. 21:41:51

@Caddy:

De babám! A kényszerítésről beszélünk éppen. Nyilván senki, még a legszélsőségesebb liberálisok sem vitatják, hogy a család, a gyerekek rossz dolgok lennének. A dobostorta is kurva jó. Csak ne próbálják lenyomni a torkomon!
Pláne ne ilyen Pálffy féle disznók ne!

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.30. 21:45:15

@El Topo (Sgt. Elias):

Már én is hülyeségeket beszélek. Szóval nem állítják.

paranoid T.R. marcipan 2011.11.30. 21:50:16

@Caddy: persze, mert ez az ideális. csakh a szeretet/boldogságot/intelligenciát nem lehet kikényszeríteni.
mennyi a terv elvtársak? 14. ezt megmondták a disznónak is?

Caddy 2011.11.30. 22:07:26

@El Topo (Sgt. Elias): anyád még a tökfőzeléket lekényszerítette akkor is höbörögtél, de megetted.
Értem miről beszélsz életem, csak a vita miatt vitázom. :) Tesztelem mennyire vagy fáradt. :P

@paranoid T.R. marcipan: naná hogy nem. Csak engem is elkapott egy kicsit ez az idilli állapot.

escargot 2011.11.30. 22:08:28

@paranoid T.R. marcipan: Akkor a maradék 4 megy házastársi hűségbe, szeretetbe.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.11.30. 22:25:49

@Caddy:

Igen, a gyerekeket bizonyos dolgokra kényszerítjük a saját érdekükben, mivel korlátozottan cselekvőképesek. Viszont ha felnőtt, teljes jogú állampolgárokat nekiállunk olyan dolgokra kényszeríteni, amikről nincsen széles körű konszenzus, nos, akkor bajban leszünk.
Főleg akkor, ha az, aki kezében tartja az erőszak monopóliumát, hát legalábbis megkérdőjelezhető kompetenciával bír.

escargot 2011.11.30. 22:27:45

@El Topo (Sgt. Elias): Ne becsüld alá a paternalizmus iránti társadalmi igényt.

El Topo (Sgt. Elias) 2011.12.01. 06:41:18

@escargot:

Jaj, semmiképpen, semmiképpen! Talán ismert, hogy aránylag gyakran olvasom a mandinert. Nos, az ottani kommmentelők zöme úgy van vele, hogy a magyar autoriter pártállam még fel sem épült rendesen, de nekik már tetszik.
Egyik kedvenc kommentelőm egy 30 év körüli csaj, állítólag boldog házasságban, boldog gyerekekkel, mindenféle ideális körülmények közt, vidéken. Bármihez szól hozzá, mindig ugyanaz a vége: valakiket fosszanak meg valami jogaiktól! Tulajdonképpen azt sem bánná, ha őt is, feltéve, hogy senki másnak sem lesz joga semmihez.

Celtic 2011.12.01. 07:48:40

@Caddy: Hehe, nalunk anyam semmifele kajat sem kenyszeritett le a torkunkon :) AMikor O volt gyerek ('49-es szuletes, kis faluban), ugye tenyleg volt kenyszerites, ami volt, azt kellett enni. Aztan valami betegseget kapott es a doki mondta ki a verdiktet: kiccsaj annyira nem akarta megenni, amit beletukmaltak, hogy betege lett. Na, akkor a szulei felhagytak az eroltetessel es anyam ezt hozta magaval: amit nem ettunk meg, sose eroltette.
Hiaba, a sajat tapasztalat az egyik legjobban bevesodo dolog...

noirp 2011.12.01. 08:40:17

@altoid: Plusz egy probléma: a derékon alul szóló dolgok még külön pfujok, "a hanyatló Nyugat ópiuma", "kisfiam, ezzel NEM foglalkozunk", "kezeket a paplan fölé", "K+K+K", "asszonynak kötelesség, lánynak dicsőség" és sorolhatnám az elmúlt 80-100 év hülyeségtermését, családi görcsökből és nagyképű voluntarizmusból összekutyult hozzáállásokat.
@escargot: Hát igen, önállóan gondolkodni kurva nehéz. Különbenis, ne légy különb apádnál...
@El Topo (Sgt. Elias): Szerintem az a kommentelő simán álmodott magának egy világot és belakta. Egészséges lelkű, boldog családanya a családjával foglalkozik és nem...hogy mondjam, gleichschaltolással, na.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2011.12.01. 09:44:38

@El Topo (Sgt. Elias): @noirp: Van (érett nyugati demokráciákban) a konzervatívoknak az izzadt képű szemforgató pasasoknál is rosszabb alcsoportja: a nőegylet. Nem a helyben verbuválódó, süteménysütő, asszonykórusozó nőegyletre gondolok, az a polgárosodás egyik jegecesedési kiindulópontja, hanem a turbókeresztény nőegyletre. Ennek a hajadonváltozata a szüzességgel van állandóan megáldva, az asszonyok, ahol már nem lehet letagadni, hogy megmerültek a bűn fartőjében, rendszerint a "családanya" kifejezést szerepeltetik a szervezet nevében.
Ezek azok akik borzasztó ingert éreznek arra, hogy beleszóljanak mindenbe, abból a tényből kiindulva, hogy férjük és gyerekük van. Nota bene, azért az abortusz-szabályozás szigorítását (amelyet nyilvánosan nagyon helyeselnek) ők is elítélik, ha szavazni kell. Mert van az úgy, hogy a tökéletes életvitelű leányzó megesik, és ilyenkor példás családanyja nem habozik radikális lépéseket tenni. Meg ő maga esetleg úgy van, hogy 45 évesen már nem szüli meg, főleg, hogy ugye a gázszámlás...

El Topo (Sgt. Elias) 2011.12.01. 10:05:14

@Professor Pizka:

Hát, attól tartok, hogy ez itt még nem az az érett demokrácia. Az adott hölgy, hölgyek inkább attól vannak kikészülve, hogy hites uruk és parancsolójuk két gyerek után úgy érzi: ő már végzett a családi kötelmek ezen oldalával és rendkívül keresztény asszonykája helyett inkább valami nagyvárosi feslett ribancot részesít kegyeiben. A tiszta életű családanya meg otthon ül, és netezik.

escargot 2011.12.01. 11:05:31

@noirp: Drága, hol nőttél te föl? Akarsz beszélni róla? (Ez a ne légy különb apádnál szöveg most nagyon betette a kertajtót. Belegondoltam.)

Caddy 2011.12.01. 11:14:22

@El Topo (Sgt. Elias): tegnap még a széles körű konszenzusban szerettem volna belekötni, de a net ennek ellenállt, ma meg már elszállt az ihlet. Majd egy jó vacsi mellett... :)

@Celtic: olvasni ilyet a kézikönyvekben valóban, de igaza van drága,a saját a legbiztosabb. :)

Celtic 2011.12.01. 12:35:52

@Caddy: Nem akarok hulyeseget beszelni (pedug ahhoz ertek a legjobban), de asszem sargasag volt. Bar eddig ugy tudtam, az csecsemoknel fordul elo (es nem is betegseg, csak egy allapot par napig)

noirp 2011.12.01. 13:17:33

@Professor Pizka: tudom. talita.hu, mondjuk.
@escargot: Én nem ilyen szövegen nőttem föl (hálisten) de bizony ismerek olyat, akinek ilyen eccerűen épül fel a világképe, egyem a szívét.
süti beállítások módosítása