MEMO
To: CEO
From: markerting director
Subject: new product for 40+ male target group
Javaslom, hogy vezessünk be egy új terméket a késő délutáni tvshop-direktmarketing sávba, negyven fölötti férfiak részére. Ez a szegmens alapvetően három fajta termékkel szórható, ezek az autó teljesítményét javító anyagok, a potencianövelők és a derékfájás elleni eszközök.
Competitive intelligence and analysis:
Az autóipari termékek között a prolong teljesítménynövelő éls a WS szuper viasz vezet. Mindkettő alacsony értéket képviselő kínai import termék a szaküzletekben kapható márkák szintje alatt. Eladhatóságukat a hosszas és monoton reklám segíti. A potencianövelők között egyértelműen a potemix nevű készítmény az ellenfél, melynek arketingjét és advert. kampányát értesülésünk szerint a Pusztakotkodácsi Népdalkör és Helytörténeti Egyesület videósa, bizonyos Kamerás Sanyi jegyzi. Ezt a reklámok színvonala alátámasztja. A derékfájós szegmens erős női befolyás alatt áll, ezétr húsz évvel ezelőtt népszerű színészeket alkalmaznak, és ezeket a termékeket főleg ötven körüli nők vásárolják derékfájós férjeknek.
A fentiek alapján az új terméknek az első két szegmensben lehet keresnivalója. Az autós sajtó lejárató kampánya miatt ma már a benzin- és olajadalékokban kevesen hisznek, de az autós szegmenst nem szabad feladni, a magyar férfiak általánios autóbuzisága miatt. A potencianövelő támadható, ezért ott érdemes a fő offenzívát indítani. Két termékkel azonban megosztanánk az erőforrásainkat, ezért a marketing department az RD-vel együttműködve a következő terméket javasolja megfontolásra a vezetőségnek:
BRAKE-ERECT Potencia- és Fékhatásnövelő!!!
A termék nem direct competitora a Prolongnak, mivel nem az olajhoz vagy az üzemanyaghoz kell adagolni, hanem a fékfolyadékhoz. A reklámban hangsúlyozandó hatásmechanizmus lényege, hogy a főfékhengerbe jutva, az ottani nyomásviszonyokat alapvetően változtatja meg. Az intelligens folyadék a hengeres testet érzékelve térfogat-növekedésbe kezd és nagyobb nyomást fejt ki, miáltal a fékpofák nagyobb erővel szorulnak a tárcsához (dobhoz, de dobfékes autók szerepeltetését a reklámban a férfihiúság miatt nem javasoljuk, noha felmérésünk szerint a célcsoport negyven százalékának valójában hátul dobfékes autója van), ezáltal mintegy huszonhárom százalékkal rövidebb lehet a fékút. A szakértői bizonyításhoz már felvettük a kapcsolatot két régi partnerünkkel, a zschopaui volt keletnémet pártgarázs tagjaiból alakult, Bundeshochdeutsche Ingenieur und Professioneller Fahrer Verein-nal, akik a szokott díjszabás mellett adják az aranydiplomájukat illetve a Wyoming államban működő Humbert Jackson autószerelővel, aki Rocket Science Engineering állandó szakértője, ők megcsinálják az amerikai filmfeélvételeket, de csak a jövő hónaptól állnak rendelkezésre, jelenleg egy aloe vera tartalmú defektjavító sprayt forgatnak Floridában. (ezen terék importja szintén megfontolandó!)
Újításunk lényege, hogy a terméket a másik szegmensben változatlan összetétellel tudjuk árulni. Miután mind a főfékhenger, mind pedig a pénisz hengeres alakú, az intelligens folyadék a péniszben is alapvetően változtatja meg a nyomásviszonyokat, mintegy tíz százalékos pénisznövekedést és hosszabb erekciókat okozva ezzel. Tekintettel a gyógyhatásra, felvettük a kapcsolatot a jászvásári (Iasi, Románia) tisztiorvosi állomással, akik mostmár eU-hatóságnak minősülnek, de a fűtéshátralékuk rendezése fejében kiadják a termék gyógyászati igazolását. Nemrégiben keresett meg minket a brazil WonderTree engineering, ők, a csapvizet áztatnak illegális brazil fűrésztelepekről vásárolt fűrészporral és ez a WonderTree elixír, amelyről igazolásuk van, hogy tulajdonképpen víz. Ezt keverhetnénk a kínából importált semleges vegyi hatású trutyiba, amelyről autószerelőnk azt mondta, hogy végülis nem árt a főfékhengernek és tudomásunk szerint amúgy kínai éttermekben levesek sürítésére alkalmazzák.
A folyadék nem ártalmas, bár a fékrendszer élettartamát némileg rövidíti. Élettani hatása nincs, legfeljebb enyhe hasmenés jelentkezhet az érzékenyebb gyomrúaknál. Miután nemrég bartereztünk három raklap lejárt füstölthús aroma kockát esetleg ízesíthetjük szalonnaízüre a végterméket.
Bevezetésekor hansúlyozni kell a tudományos jelleget, a német ajánlást, a brazil csodaszer indokolná az asszonyok előtt a termék magas árát.
Egyebekben a szokásos fogásokat javasoljuk, de úgy gondoljuk, hogy ezzel a termékkel cégünk egyszerre két szegmensben támadva átvehetné a telemarketing piac férfiszegmensének uralmát
üdvözlettel
Marketing Department