HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

Vegervenyesen megvenultem

2008.02.06. 02:54 Professor Pizka

Noha tovabbra is jokepu, fess fiatalembernek tunok a feluletes nezo szemeben, en mar tudom, nincs visszaut megvenultem. Meg konnyen szaladnak az ujjaim a billentyuzeten, jol fozok, lusta vagyok, tehat altalaban birok minden jellemzojevel a fiatalsagomnak (az altesti utalasokat most szemeresen mellozzuk)
De en mar tudom, hogy megvenultem. Be fogjak ugyanis zarni a Kultiplex nevu helyet. Es en nem ellenzem. Nem, semmifele konkret elmenyem nincs vele kapcsolatban, nehanyszor ittam ott nehany sort. Nem volt vizesebb a pesti atlagnal, csak olcsobb. Nem lattam ott XY-t koncertezni, mig a Tilos radio musorainak nagy reszetol kiutest kapok.
Ellenben a Kultiplex ellenzoi azert orulnek a bezarasnak, mert ott fiatalok rugnak be, hanynak, fajtalankodnak, a hulyebbje meg drogozik is hozza. Es kenytelen vagyok bevallani magamnak, hogy en is ezert orulok neki, hogy nem lesz ott a Kultiplex ahol van. (annak mondjuk mar joval kevesbe, hogy a mellette levo (pesti leptekkel) hatalmas parkra valami berkaszarnyat fognak felhuzni, molnarferencesen szolva.
5 eve meg bosszankodtam volna, ha bezarjak a kedvenc berugohelyemet, ahol reszegeskedni, jo zenet hallgatni, csajokat felszedni lehet. Mostanra mar budos a hanyas az utcan. Oreg vagyok, hogy a macska rugja meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr22327269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása