HTML

Louie the purple horse

Nem kell sietni. Raerunk. Majd en szepen, lassan okosan megirom.Online asztalfiok. Ugysem ertene senki, de azert olvassak csak el, ne csak nekem fajjon. Aki hirdetni akar szerény látogatottságú rétegblogomon küldjön üzentet. Megyegyezünk.

Friss topikok

  • Dworkyll: És az élet utolérte az irodalmat, lett Lidl a Csalogány utcában :) (2022.09.03. 23:52) A belbudai Lidlben
  • törzsmókus: az a durva, hogy az eus forrásokból meg a világgazdaság növekedéséből azóta is húzzák. de legalá... (2021.02.22. 08:43) Berlusconi legalább elkurvázná
  • Manfréd Sipeki: Én igényelném a részletes leírást az "beszélgetés az apóssal témakörben". Rég röhögtem ennyit. (2015.09.24. 11:47) Gyertek hegeszteni
  • GutBesserWasser: Azért ne nézzük le teljesen a melósokat. Mondom ezt mérnökként, aki sokat "jártassa" a száját, vis... (2013.05.17. 10:20) Politikaikag korrekt dürrögés
  • vészmadár (pica pica): állat:) (2013.04.11. 14:53) Alejandro de los Ingredientes: INCI szerint

Linkblog

Facebook

People people

2010.08.06. 19:34 Professor Pizka

Amerikai marketingtanászok szerint arculattervezéskor két szlogent kell elkerülni. Az egyik a People (emberek) a másik meg a Care (törődés). A tankönyv szerint pontosítani kell. Milyen emberek, mit akarunk velük? Tehát gondos emberek, tudatosak, igaziak, keresztények, muszlimok, micsodák? Professzorom szerint a sima People szlogen az vagy lusta reklámügynökségre, vagy keményfejű megrendelőre utal. A Care ugyanez. Miről gondoskodunk? A természetről, az anyákról, gyermekeink jövőjéről? Miről?

Ugyanakkor, amint azt kissé cinikus professzorom mondta, időnként a legborszasztóbb marketinghibák is elsülnek. Amerikában például volt olyan vállalat, amelyik a "a we are the people people" szlogennel sikeres tudott lenni. Vagy az az erőmű, amely több milliót adott ki egy arculatra, amelyen fehér háttér előtt kék betűkkel az volt írva "We care", plusz két zöld fa. Ettől mindenki környezettudatosnak tartotta őket.

Az ilyen béna szövegek sikeréhez kell

1. egy alak aki ezt komolyan veszi és komoly arccal elmondja

2. maga a béna szöveg

3. emberek, akik nem annyira érdekeltek a dologban de annyira nem is okosak, ezért beveszik a szöveget

Na, hát akkor mostmár nálunk is volt people people kampány, örüljünk, és kívánjunk sok sikert Zaphod azaz izé a frissen beiktatott köztársasági elnöknek, az emberek emberének!

 

2 komment

Címkék: people zaphod szaleforeléner beeblebrox

A bejegyzés trackback címe:

https://raerunk.blog.hu/api/trackback/id/tr962204252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paranoid T.R. marcipan 2010.08.09. 06:51:13

Zaphodot a végtelen valószínűtlenség hajtóműve repítette az elnöki székbe. legalábbis a jobbára ártalmatlan, sehol sem jegyzett bolygón :)

noirp 2010.08.09. 17:38:31

a)Hidd el profom, széles tömegeknek bejön a people, people szintű üzenet, hiszen olyan egyszerű, magasztos és szép! Mint a kék kobaltzománcos cserép háziáldás a ginnnáziom Magyar I. termének ajtaja fölött.
Az üzenet elhangzása után meg elővesszük a könyvespolc második sorából a Millenniumi Daloskönyvet és éneklünk belőle valami ideillőset, szépet!

b)A beiktatási ünnepségét szétvágta az aznapi betevő zivatarunk/zivatarrendszerünk.
Valahogy legott 2006 aug 20 jutott eszembe, ui. azután megszólalt néhány agytröszt: ez Isten büntetése volt az elvilágiasodott ünnepért/a 2006-os választási eredményért.

Most várom, hogy Zaphod beiktatási ünnepségét is megideolo...vagy inkább megteologizálja valaki. [csúnya smiley]
süti beállítások módosítása